عایق الاستومری رولی ساده

 

انواع عایق‌های رولی یا ورقه‌ای

این عایق در ضخامت‌های مختلف و با در نظ‌ر‌گرفتن مکان و شرایط آب و هوایی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این عایق به دلیل نصب آسان، قابلیت استفاده در فضاهای داخلی و خارجی ساختمان را دارد و به دلیل ویژگی‌های خاص و منحصر‌به‌ فردی که دارد در مقایسه با عایق‌های قدیمی مانند پشم شیشه، در موارد بیشتری قابل استفاده می با‌شد.

همانطور که از نام این نوع عایق الاستومریک پیداست ساختار آن بدون پوشش و کاور بوده و به دو صورت خام و پشت چسبدار قابل فروش می باشد.در مرحله اول سطوح عایق الاستومریک رولی ساده بصورت خام و بدون چسب می باشد که با درخواست کارفرما یا خریدار می توان یک سمت از سطوح آنرا به چسب عایق الاستومریک آغشته نمود و در واقع عایق الاستومریک را بصورت آماده به نصب تحویل خریدار نمود تا مجری صرفا با برداشتنِ پوششِ کاغذیِ چسب عایق الاستومریک ،اقدام به نصب و چسباندنِ عایق الاستومریک در محل موردنظر نماید. 

عایق الاستومریک رولی ساده در ضخانت های گوناگون از قبیل ۶-۹-۱۳-۱۹ تا ۵۰ میلیمتر تولید و عرضه می گردد. 

از جمله کاربردهای عایق الاستومریک رولی ساده و پشت چسبدار بر روی سطوح کانال های تهویه هوا می باشد. 

هر رول عایق الاستومریک در دو عرضِ استانداردِ یک متری و یک متر و بیست سانتیمتری تولید و به فروش می رسد.

این عایق در انواع مختلفی مانند: عایق الاستومری رولی ساده، عایق الاستومری رولی پشت چسبدار، عایق الاستومری رولی با روکش آلومینیوم، عایق الاستومری رولی شانه تخم‌مرغی و عایق الاستومری پروتکت بلک در بازار تولید و عرضه می‌گردد.

error: این محتوا حق کپی رایت دارد