عایق کردن اتاق های بازی چگونه است؟

عایق الاستومری فراعایق 295

لطفا برای مشاهده محصولات بر روی لینک محصولات کلیک نمایید.
و برای گرفتن قیمت با شماره  09128001264 , 22854828-021 تماس بگیرید.

فهرست مطالب

 

عایق کردن اتاق های بازی چگونه است؟

 

اگر شما گیمر هستید و بیشتر طول روز را در حال بازی کردن می باشید و دوست دارید همراه با هیجان و سر و صدا بازی کنید و از آن نهایت لذت را ببرید، باید بدانید که بهتر است همه ی راه های ورود و خروج صدا ها را ببندید. برای این کار از عایق الاستومری استفاده کنید و آنها را عایق کنید. با این کار می توانید بدون اینکه برای کسی مزاحمت ایجاد کنید، از بازی کردن خود نهایت لذت را ببرید. در این مطلب قصد داریم شما را با انواع روش های عایق کردن اتاق گیمر ها آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

 

عایق صوتی اتاق‌ها

ممکن است این روز ها شما در طول شبانه روز در خانه و یا محیط کار از آلودگی های صوتی ناشی از سر و صدای کودکان در حال بازی، صدای بوق کامیون ها و ماشین ها در خیابان ها، صدای فریاد و هیجان گیمر ها در اطرافتان و دیگر صداهای  مختلف و مزاحم، مواجه شوید.

بنابراین با این وجود می توان برای به وجود آوردن یک محیط ساکت با آرامش و همین طور جلوگیری از انتقال صدا از عایق های صوتی مثل فوم های صداگیر یا جذب کننده های صوت به منظور نصب در دیوار، سقف و کف استفاده کنید. عایق الاستومری صوتی برای این کار بسیار مفید می باشد؛ زیرا صدا را به هیج عنوان انتقال نمی دهد.

عایق الاستومری فراعایق 290

گیم روم ‌ها

در عصر امروز بازی های آنلاین توانسته اند افراد زیادی را به خود جذب کنند و طرفداران زیادی پیدا کنند. طراحی گیم روم مثل نورپردازی های زیبا، ترکیب رنگ های جذاب، موجب می شود هیجان این بازی های آنلاین افزایش پیدا کنند. هیجاناتی که این بازی های آنلاین  در افراد ایجاد می کنند ناشی از صداهای بازی و حسی که منتقل می کند، می باشد.

 

حتی می توان گفت اولین افرادی که به فکر تهیه عایق الاستومری صوتی افتادند، گیمر ها و صاحبان گیم نت ها بودند. بهترین روش برای کم کردن صدا در اتاق های بازی به کار گیری از  عایق الاستومری سلول باز و بسته به شکل ترکیبی بر روی عایق های صوتی درب و پنجره ها می باشد و ناگفته نماند که این روش ها در برخی از موارد به منظور نصب بر روی دیوار ها نیز مناسب است.

یکی از اصلی ترین ویژگی های اتاق های گیم بینظیر و حرفه ای، داشتن صداهای حرفه ای توسط اسپیکر های عالی با صدا های فوق العاده می باشد. چونکه این بازی های ویدیویی بدون داشتن صدایی خوب، رسا و بلند هیچ هیجانی ایجاد نمی کنند و بازی کردن معنایی پیدا نمی کند. با نصب یک اسپیکر مرغوب و عایق الاستومری صوتی می توانید در زمان بازی در این اتاق ها با صدای فوق العاده و بلند بر میزان هیجان بازی خود بیافزاید.

 

عایق کردن این گیم روم ها چگونه انجام می شود؟

برای مانع ورود و خروج صدا به اتاق های بازی راهکار های زیادی وجود دارد، همین طور این راه حل های موجود علاوه بر اینکه از خروج صدا به بیرون از اتاق جلوگیری می کنند، نویز های موجود در داخل اتاق را نیز می گیرند. این موضوع باعث می شود که شما صداهای باکیفت تری را دریافت کنید. بهتر است مطلب خرید عایق های الاستومری را نیز بخوانید.

 

عایق الاستومری صوتی توسط درب

بهتر است بدانید که بیشتر صداهای ورودی و خروجی که از اتاق های بازی می آیند، از درب ورودی آنها می باشد. بنابراین بهتر است عایق کردن اتاق خود را از این قسمت مهم شروع کنید و از درب های آکوستیک استفاده کنید. زیرا این درب ها از یک لایه تخته همراه با عایق های درب که از جنس حرارتی هستند را در دو طرف درب یا تنها طرف داخلی درب استفاده کنید. این اقدام می تواند موارد دیگری مثل مهر و موم کردن محیط های پایینی در و شکاف های اطراف لبه ها از خروج و ورود صدا جلوگیری کند.

مقالات مرتبط

error: این محتوا حق کپی رایت دارد